Навчальні втрати в умовах війни: як вчителеві їх діагностувати та компенсувати
В умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, потерпають від посттравматичного синдрому, відчувають зниження мотивації та пізнавальних процесів. Діти можуть перебувати у небезпечних умовах або у вимушеній евакуації, де навчатися досить важко.
Відновлення освітнього процесу в школах офлайн чи у змішаному режимі в умовах війни надзвичайно важливе. Навчання є процесом, який дає учням певну підтримку, відчуття стабільності та безпеки. Разом з тим збереження навчання дітей є гарантією сталого розвитку нашої країни. Тому сьогодні, попри складні умови, важливо підтримувати та намагатися підвищувати якість освіти.
Державна служба якості у співпраці з експертами проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) підготували поради для вчителів, як діагностувати та компенсувати навчальні втрати в умовах війни.
КОМПЕНСАЦІЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ: ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ.